Kylotonn Games nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa w przypadku WRC 10. Produkcja otrzymała właśnie aktualizację, dodającą sporo ciekawej zawartości. W tym najważniejszą, czyli darmowy rajd oraz auto.
Rajdowy król, czyli Subaru Impreza
I to nie byle jaki model! Rocznik 2000 – ten, w którym Richard Burns otarł się o tytuł Rajdowego Mistrza Świata, ustępując jedynie Marcusowi Gronholmowi, prowadzącemu niezwyciężonego wówczas Peugeota 206. W swoim pojeździe Burns odniósł jednak mnóstwo sukcesów, wygrywając m.in. niebezpieczny Rajd Safari w Kenii – ten sam, który możemy rozegrać teraz w WRC 10.
Oprócz legendarnego Subaru, Kylotonn Games proponuje też bezpłatny Rajd Akropolu. Grecja od zawsze była jedną z najtrudniejszych lokacji w kalendarzu Rajdowych Mistrzostw Świata. Strome zjazdy, ciasne uliczki oraz mnóstwo kurzu od zawsze czyni Akropol sporą przeprawą dla kierowców.
Mnóstwo mniejszych zmian w WRC 10
W swoim wpisie na Reddicie Kylotonn Games informuje również o mniejszych zmianach, jakie dodatkowo zostały wprowadzone w WRC 10. Z okazji dalszej celebracji 50-lecia Rajdowych Mistrzostw Świata deweloperzy dodali pięć kolejnych wyzwań specjalnych, które gracze mogą podjąć w poświęconej im sekcji.
Tryb Klubów otrzyma również całkowicie nowy poziom trudności – realistyczny. Ustawienie to całkowicie przenosi uszkodzenia z poprzedniego odcinka specjalnego, zdecydowanie utrudniając następny przejazd. W tym trybie trzeba szczególnie uważać na uszkodzenia. Jeden zły ruch może spowodować przegraną całego rajdu, ponieważ zepsuty pojazd traci sekundy na każdym zakręcie. Co ważne, każdy odcinek specjalny możemy przejechać tylko raz, dlatego też ostrożna jazda jest wręcz zalecana.
Ponadto wprowadzono również mnóstwo pomniejszych zmian, w tym poprawę efektów dźwiękowych dla Porsche 911 i Ford Fiesta Rally 2 oraz 250 dodatkowych naklejek w edytorze malowań, a także mnóstwo poprawek dla działania samej gry.
Jak na coroczny produkt, lista zmian jest dość pokaźna. Warto jednak zauważyć, że obecnie WRC 10 nie ma na rynku zbyt wielkiej konkurencji, oprócz wygaszanego już DiRT Rally 2.0.