Każdy producent oferuje wsparcie dla klientów, którzy kupią jego produkty. Nie wszyscy zapewniają jednak tak samo wysoki poziom obsługi. Xiaomi chce wejść do elity, ponieważ właśnie ruszyła polska infolinia Xiaomi. Sprawdźcie, w jakich dniach i godzinach będzie dostępna oraz pod jakim numerem telefonu.
Polska infolinia Xiaomi już działa. Jaki numer?
Posiadacze urządzeń Xiaomi mogą na wiele sposobów otrzymać wsparcie, jeżeli go potrzebują. Klient może na przykład udać się do jednego z ponad dwudziestu salonów stacjonarnych Xiaomi Store, gdzie wykwalifikowana kadra pomoże mu z każdym problemem.
Od dziś użytkownicy urządzeń Xiaomi mają jednak jeszcze więcej możliwości uzyskania wsparcia, ponieważ producent ogłosił dziś, że ruszyła polska infolinia Xiaomi, dedykowana klientom z Polski.
Firma informuje, że infolinia Xiaomi ma przede wszystkim pomagać w rozwiązywaniu problemów polskich użytkowników, które dotyczą napraw urządzeń, zarówno w ramach gwarancji, jak i po jej zakończeniu. Klienci będą mogli za jej pośrednictwem umówić się na serwis sprzętu, sprawdzić status zlecenia lub złożyć reklamację.
Xiaomi podkreśla również, że nie jest to kolejny kanał sprzedażowy – infolinia powstała z myślą o wsparciu klienta, a nie sprzedaży produktów i usług. Nie trzeba się zatem martwić, że konsultant będzie starał się przy okazji namówić do kupna nowego smartfona czy odkurzacza albo wykupienia jakiegoś dodatkowo płatnego ubezpieczenia.
Polska infolinia Xiaomi dostępna jest pod numerem +48 800 111 332 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00. Jej pracownicy mają jednak również odpowiadać na pytania, przesłane na adres e-mail [email protected]. Sama usługa jest całkowicie bezpłatna, natomiast koszty połączenia są zgodne z taryfą, z jakiej korzysta dany klient.
Biorąc pod uwagę fakt, że Xiaomi jest jednym z największych dostawców smartfonów w Polsce, można się spodziewać, że polska infolinia Xiaomi będzie bardzo oblegana. Możliwość kontaktu telefonicznego i mejlowego jest preferowana przez wiele osób, szczególnie że w ten sposób można otrzymać wsparcie i pomoc natychmiast, praktycznie w momencie wystąpienia jakiegoś problemu ze sprzętem.