Ponad miesiąc temu Xiaomi pochwaliło się, że marka dostarczyła na rynek okrągły milion sztuk opasek Mi Band 6. Dzisiaj dowiadujemy się, że smartbandy schodzą jak ciepłe bułeczki – firma dostarczyła na cały świat aż trzy miliony egzemplarzy Mi Band 6.
Xiaomi Mi Band 6 to prawdziwy sukces
Xiaomi zaprezentowało opaskę Mi Band 6 z końcem marca obecnego roku. Sprzedaż rozpoczęła się dosłownie chwilę później – na rynku chińskim już 2 kwietnia. Smartband wyceniony został na 229 juanów, wersja z modułem NFC jest naturalnie droższa – w Chinach kosztuje 279 juanów. W kraju nad Wisłą wariant z modułem do płatności zbliżeniowych jest niedostępny, natomiast opaska w wersji podstawowej została wyceniona na 219 złotych.
Pomimo wyższej względem poprzednika ceny, smartband w ciągu pierwszego miesiąca od premiery, został dostarczony w ilości miliona sztuk. Od oficjalnego, światowego debiutu, minęły 2 miesiące. Oznacza to ni mniej, ni więcej, że w ciągu kolejnych pięciu tygodni, firma dostarczyła kolejne dwa miliony opasek Mi Band 6 na światowy rynek, osiągając aż 3 miliony dostarczonych sztuk – liczba robi wrażenie.
Specyfikacja i możliwości w tej cenie tłumaczą tak ogromny sukces
Xiaomi, prezentując Mi Band szóstej generacji, w głównej mierze reklamowało się ulepszonym – względem poprzedników – wyświetlaczem. Najnowszy smartband Xiaomi został wyposażony w ekran AMOLED o przekątnej 1,56 cala. Urządzenie przede wszystkim zachęca wyglądem – przedni panel w większości pokrywa wyświetlacz, sprawiając pozór bezramkowej konstrukcji.
Mi Band 6 oferuje pełne zaplecze trybów przydatnych entuzjastom wszelkiej maści sportów. Oprogramowanie obejmuje 30 trybów, między innymi biegowych czy jazdy na rowerze. Najnowszy smartband Xiaomi zapewnia także monitorowanie tętna (nawet przez 24 godziny na dobę) oraz funkcję badania poziomu natlenienia krwi.