W mediach społecznościowych pojawiły się wpisy niezadowolonych użytkowników Redmi Note 10 Pro, zwracających uwagę na problemy z wyświetlaczem w ich smartfonach. Do sprawy odniósł się rzecznik indyjskiego oddziału firmy.
Problemy Redmi Note 10 Pro to ani pierwszy, ani ostatni przypadek, kiedy smartfon trafia na rynek obarczony mniejszymi czy większymi niesprawnościami. W przypadku najnowszego przedstawiciela serii Redmi Note, utrudnienia mają dotyczyć wyświetlania obrazu.
Jak informują klienci, ekranom w ich smartfonach zdarza się migotać albo zamierać na krótszą bądź dłuższą chwilę. Problemy mają zdarzać się w różnych sytuacjach, najczęściej wtedy, gdy smartfony pracują z częstotliwością odświeżania ekranu 120 Hz.
Do sprawy odniósł się rzecznik indyjskiego oddziału Xiaomi informując, że firma wie o problemie, jednak jest on naprawdę marginalny.
Xiaomi o Redmi Note 10 Pro: wiemy o problemie, już działamy!
Zgodnie z wypowiedzią rzecznika, usterki dotyczą co tysięcznego egzemplarza Redmi Note 10 Pro, dlatego skalę problemu należy uznać za naprawdę niewielką. Mimo tego firma postanowiła działać niezwłocznie i najszybciej, jak to tylko możliwe usunąć utrudnienia.
Oficjalne informacje od rzecznika Xiaomi były skąpe. O nieco więcej szczegółów pokusili się pracownicy serwisów, którzy otrzymali pierwsze, wadliwe egzemplarze. Jak donoszą nabywcy felernych sztuk na Twitterze, zostali poinformowani że usterka zostanie usunięta stosowną aktualizacją w ciągu miesiąca bądź dwóch.
Seria Redmi Note to w mojej opinii najciekawsze smartfony wydawane przez Xiaomi dlatego mocno trzymam kciuki, by firmie szybko udało się uporać z niedogodnościami, ku satysfakcji klientów.