Orange Flex logo
Orange Flex (fot. Tabletowo.pl)

Zmiany w Orange Flex – nowe plany i więcej GB

W maju 2019 roku do portfolio Orange dołączyła oferta Orange Flex, która opiera się na modelu subskrypcji. Po kilku miesiącach od rynkowego debiutu i otrzymaniu niemałej ilości informacji zwrotnych od użytkowników, operator zdecydował się ją dość mocno uprościć, a jednocześnie dać więcej gigabajtów w najtańszych pakietach.

Orange Flex jest interesującą ofertą, lecz – przynajmniej w mojej opinii – była zbyt rozbudowana, ponieważ do tej pory klienci mogli wybrać jeden z aż dziesięciu (!) pakietów. Teraz ich liczbę ograniczono do czterech. We wszystkich użytkownik dostaje do dyspozycji nielimitowane rozmowy na numery stacjonarne i komórkowe oraz SMS-y i MMS-y, zarówno w Polsce, jak i w roamingu w Unii Europejskiej. Paczka internetu zależy natomiast od ceny pakietu:

  • 15 GB za 25 złotych miesięcznie (2,09 GB w UE)
  • 30 GB za 30 złotych miesięcznie (2,51 GB w UE),
  • 50 GB za 50 złotych miesięcznie (4,18 GB w UE),
  • 100 GB za 80 złotych miesięcznie (6,68 GB w EU).

O ile w dwóch ostatnich przypadkach nie ma żadnych zmian względem dotychczasowej oferty, tak dwa pierwsze są znacznie korzystniejsze, bowiem do tej pory za 31 złotych miesięcznie (który był najtańszym pakietem) użytkownik otrzymywał tylko 6 GB internetu. Dzięki tej zmianie Orange Flex jest o wiele atrakcyjniejszą propozycją.

Przy okazji przypomnę, że w każdym pakiecie klienci otrzymują bezpłatnie również Social Pass, dzięki któremu korzystanie z aplikacji Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat, Twitter, Pinterest, Messenger, WhatsApp i Viber nie powoduje utarty danych z dostępnej paczki internetu. Jak wynika z obserwacji operatora, użytkownicy średnio wykorzystują w ww. programach prawie 3 GB każdego miesiąca.

Orange przy okazji podzieliło się też kilkoma ciekawymi informacjami statystycznymi. Okazuje się, że blisko połowa korzystających z Orange Flex to tzw. millenialsi, tj. osoby w wieku od 25 do 39 lat. Użytkownicy średnio wykorzystują też ponad 13 GB internetu miesięcznie. Oprócz tego, 45% klientów aktywowało co najmniej jedną usługę dodatkową w ramach subskrypcji.

Nowa oferta Orange Flex jest dostępna zarówno dla nowych, jak i obecnych użytkowników. Pakiety można wybierać w dedykowanej aplikacji Orange Flex.

Źródło: Biuro Prasowe Orange Polska