Jeśli bezskutecznie próbujesz zalogować się do swojego banku, to jest spora szansa, że cierpisz z powodu niewyjaśnionej awarii, która dotknęła kilka banków jednocześnie.
Aktualnie użytkownicy kilku banków zgłaszają problemy z zalogowaniem się na swoje konta i rachunki. Kolejne instytucje podają informacje w mediach społecznościowych.
Banki zaczęły zgłaszać utrudnienia w okolicach południa. Niektóre z nich nadal borykają się z problemami, które z tego tytułu wynikają.
Na szczęście nie powoduje to paraliżu w transakcjach kartami. Nie powinniśmy więc mieć trudności podczas zakupów. Mogą się jednak pojawić przeszkody przy próbie skorzystania z BLIK-a.
ING Bank Śląski, choć raportował problemy, to nie wydają się one być ona tak dotkliwe, jak w wypadku innych instytucji.
Aktualnie trudno stwierdzić, co spowodowało tak szeroko występującą awarię. Specjaliści poszczególnych banków starają się przywrócić pełną funkcjonalność swoich serwisów.
Informujemy, że w aplikacji mobilnej mogą występować chwilowe problemy komunikacyjne. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.
— Bank Millennium (@BankMillennium) December 10, 2018
dzięki Spider’s Web