Podczas gdy coraz bardziej zbliżamy się do premiery nowego smartwatcha Samsunga o nazwie Galaxy Watch, producent stara się reagować na problemy z Gear S3, zgłaszane przez społeczność. Niektórzy skarżyli się na pracę baterii po ostatniej aktualizacji, więc zegarek czeka kolejna.
Nie wszyscy użytkownicy Galaxy Gear S3 zgłaszali usterki. Były one jednak na tyle częste, że zainteresował się nimi producent.
Okazywało się, że po aktualizacji smartwatcha do systemu Tizen 3.0, zegarek po prostu nie chciał ładować się do 100%. Urządzenie osiągało maksymalnie 90% na wskaźniku baterii, po czym zaczynało się nieprzyjemnie nagrzewać. Użytkownicy w takiej sytuacji byli zmuszeni usunąć Gear’a z ładowarki, poczekać, aż ostygnie i dopiero później ponownie umieścić je na ładowarce. Taki sposób był skuteczny: ładowanie było wznawiane i wtedy można już było zobaczyć komunikat o pełnym naładowaniu baterii.
Nowa aktualizacja o oznaczeniu R760XXU2CRG3 (dla Gear S3 Frontier) i R770XXU2CRG3 (dla Gear S3 Classic), wprowadza konieczne poprawki. Polegają one na modyfikacji algorytmów ładowania baterii w celu rozwiązania problemu niedoładowywania smartwatcha i przegrzewania się go.
Paczka z usprawnieniem waży 16 MB. Nie wiadomo do końca, czy wszystkie regiony na świecie dostały możliwość pobrania aktualizacji w tym samym momencie. Zawsze możecie sprawdzić to w aplikacji Gear na swoich smartfonach.
https://www.tabletowo.pl/2017/02/01/recenzja-test-samsunga-gear-s3-classic/
źródło: 9to5google