Własne salony sprzedaży są miejscem, w którym klient ma okazję zapoznać się z urządzeniami z różnych segmentów portfolio danego producenta. Mnie prywatnie bardzo podoba się ta idea i dziwię się, że jeszcze nie wszystkie, szanujące się marki zdecydowały się na stworzenie takiej placówki. Samsung jednak na nikogo się nie ogląda i dziś otworzył już trzeci Brand Store w Warszawie.
Drzwi pierwszego Brand Store w stolicy roztwarły się w kwietniu 2013 roku w Centrum Handlowym Arkadia. Przy okazji warto dodać, że była to pierwsza tego typu placówka w tej części Europy. Kolejne sklepy zaczęły powstawać już jak grzyby po deszczu, choć drugi w Warszawie otworzono całkiem niedawno, bo na początku tego, 2017 roku. Ale po niewiele ponad pół roku do tej dwójki dołącza trzeci.
Najnowszy Brand Store mieści się w Centrum Handlowym Galeria Północna, które to znajduje się przy ulicy Światowida 17, naturalnie w Warszawie. Jego powierzchnia całkowita to 160 m², szczelnie wypełniona przez urządzenia z różnych segmentów portfolio Samsunga. Sklep będzie czynny w godzinach pracy Galerii, czyli na tygodniu od 10 do 22, w soboty od 10 do 22, a w niedziele od 10 do 21.
Z okazji otwarcia nowego Brand Store w Warszawie przygotowano szereg atrakcji. Klienci, którzy kupią Galaxy S8, otrzymają bon o wartości 400 złotych na następne zakupy. Z kolei do Galaxy A5 2017 i Galaxy A3 2017 dorzucona zostanie karta pamięci, do Galaxy Tab S3 klawiatura-etui Book Cover Keyboard, a do Galaxy Tab S2 bezprzewodowy głośnik Bluetooth Level Box Slim.
Oprócz tego, do niedzieli, 17 września, włącznie na każdy produkt – z wyjątkiem Galaxy Note 8 – udzielony zostanie 10% rabat. Co bardzo istotne, ta promocja łączy się z innymi. Jeżeli ktoś więc mieszka w Warszawie, niech wybierze się do Galerii Północnej i odwiedzi nowy Brand Store Samsunga – a nuż wyjdzie z nowym smartfonem lub tabletem ;)
*Na zdjęciu tytułowym Samsung Brand Store w Centrum Handlowym Atrium Targówek w Warszawie
Źródło: informacja prasowa