Nokia ogłosiła w lutym, że Withings dołącza do rodziny marek, które działają pod skrzydłami Finów, i że wszystkie produkty przejętego producenta docelowo zostaną ujednolicone i sprzedawane pod jednym logo. Od tamtego czasu jedno z najważniejszych urządzeń Withings, analogowy smartwatch Steel HR cieszy się świetną sprzedażą.
Nokia jest znacznie bardziej popularną marką niż Withings. Wydaje się to główną przyczyną zwiększenia się sprzedaży niektórych produktów. Prezes Nokii, Rajeev Suri, wypowiedział się, że oczekuje podobnego ruchu, jeśli chodzi o nowe telefony, które będą opatrzone fińskim logo.
Odkąd ogłosiliśmy, że planujemy przejście z marki Withings na Nokię, uzyskaliśmy doskonałą sprzedaż Withings Steel HR – urządzenia noszonego do śledzenia aktywności z możliwością pomiaru tętna. Wydaje mi się, że trudno też nie zauważyć nastrojów oczekiwania przed wprowadzeniem na rynek telefonów marki Nokia przez naszego partnera HMD Global.
– Rajeev Suri
Steel HR jest sprzedawany obecnie za 151,96 euro. To 20% taniej, niż zwykle, gdyż aktualnie można go dostać w promocji. Regularna cena wynosi 189,95 euro lub 199,95 euro (w zależności od wersji).
Wspominany smartwatch to tak naprawdę analogowy zegarek z inteligentnymi funkcjami. Dzięki temu można było wydłużyć czas pracy urządzenia nawet do 25 dni na jednym ładowaniu baterii. Oprócz rejestrowania aktywności fizycznej i pomiaru tętna, gadżet obsługuje powiadomienia ze smartfona. Nie odczytamy na nim wiadomości, ale dowiemy się, że „coś przyszło”.
Wielu taki zakres funkcji w zupełności wystarcza i z radością przywitaliby na swoim nadgarstku inteligentny zegarek, którego nie trzeba codziennie ładować. Na przykład ja. Muszę przyznać, zegarki Withings zawsze mi się podobały.
źródło: seekingalpha.com przez PhoneArena