Samsunga Galaxy S8 można już zamówić w przedsprzedaży i wydaje się, że urządzenie – zarówno w wersji standardowej, jak i w rozmiarze Plus – zdaje się cieszyć dużą popularnością. Trzeba jednak trochę pomóc szczęściu i wypuścić kilka reklam w telewizji, żeby zainteresowanie produktem wzrosło.
Telefony można już nabyć w polskiej przedsprzedaży w cenach wynoszących 3499 złotych za standardowego Galaxy S8. Za S8 Plus trzeba wysupłać ze świnki skarbonki 3999 złotych. W tej cenie zyskujemy pakiet Samsung Guard, choć obowiązuje on tylko w przedsprzedaży, która potrwa do 18 kwietnia. A jeśli nie obchodzą Was te wszystkie specyfikacje, unboxingi czy inne akcje, to może do zakupu smartfona zachęci Was taka oto reklama?
https://youtu.be/mKSVpOwB_jU
Na dobrą sprawę, ten spot to taki trochę kot Schrödingera reklamy. Z jednej strony dla wielu z Was będzie to reklama nowa, bo być może nie oglądaliście konferencji Samsunga, a dla tej drugiej grupy odbiorców będzie to nowość w pełnym tego słowa znaczeniu.
Kolejna z reklam – póki co – przeznaczona jest na rodzimy rynek producenta:
https://www.youtube.com/watch?v=ivFuYmTXYk0
…a trzecia, którą możecie zobaczyć poniżej, to już istny majstersztyk, który umiejętnie gra na emocjach. Nie mogę jednak oprzeć się wrażeniu, że motyw z dzieciakiem pływającym w basenie już gdzieś kiedyś widziałem ;). Chyba na okładce jakiejś płyty, ale nie ujmuje to w niczym jakości przekazu:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=esiYmQIOUts
Odchodząc jednak od tych naciąganych filozoficznych mądrości: czy te reklamy Galaxy S8 – Waszym zdaniem – przekonają niezdecydowanych do zakupu urządzenia?
źródło: Samsung Mobile na YouTube