Każdy producent smartfonów prędzej czy później debiutuje na rynku inteligentnych zegarków. Motorola była jedną z pierwszych firm, które postanowiły powalczyć o kawałek tego tortu, początkowo z modelem Moto 360 (którego aktualnie można kupić za w miarę rozsądną kwotę). Dziś natomiast Lenovo poinformowało, że w sprzedaży w Polsce dostępna jest druga generacja tego produktu.
Moto 360 drugiej generacji można kupić w trzech wersjach, które różnią się od siebie nie tylko kolorem koperty i skórzanego paska, ale również wielkością tarczy. I tak, mamy następujące modele:
- Moto 360 z czarnym paskiem, czarną tarczą, 42 mm, za 1299 złotych,
- Moto 360 z piaskowym paskiem, tarczą Rose Gold, 42 mm, za 1349 złotych,
- Moto 360 (1,56″, 400 mAh) z koniakowym paskiem, tarczą srebrną z czarnym tłem, 46 mm, za 1499 złotych.
Pod względem technikaliów modele te nie są identyczne. Oferują 1,37-calowy ekran (większy 1,56″) rozdzielczości 360 x 325 pikseli (większy 360 x 330), baterię 300 mAh (większy 400 mAh) i 4GB pamięci wewnętrznej. Działają w oparciu o system Android Wear, przy współpracy z procesorem Qualcomm Snapdragon 400 1,2GHz i 512MB RAM. Zegarek został wyposażony w Bluetooth i WiFi, jak również bogate zaplecze czujników: światła, akcelerometr, czujnik tętna, krokomierz, akcelerometr i żyroskop.
Zainteresowani?
źródło: Motorola