Wszyscy doskonale wiemy, że polski rynek uznawany jest za producentów tabletów za trzeci świat i wszelkie nowości pojawiają się u nas z ogromnym opóźnieniem albo w ogóle. Tak, jak wcześniej do smartfonów, tak teraz ludzie w końcu oswoją się z obecnością tabletów. Więcej! zaczną je kupować. Jeśli tak, to dlaczego polscy dystrybutorzy wprowadzają ferment i zamieszanie rozprowadzając błędne informacje i mydląc nam oczy obietnicami?
Powyższe zdjęcie pochodzi z gazetki reklamowej sieci sklepów Carrefour. Widać na nim 7-calowy tablet Manty. Nie szokuje specyfikacją, ale czegóż innego można spodziewać się po jego cenie wynoszącej zaledwie 399 złotych?
Przyjrzyjcie się dokładnie – co przypomina Wam przedstawiony na grafice interfejs urządzenia? Tak, to HTC Sense! Co on robi na niskobudżetowym tablecie Manty? Nie wiadomo, ale podejrzewamy, że znalazł się tam przypadkiem, umieszczony przez nieobeznanego w temacie grafika.
Wyobrażam sobie rozczarowanie klientów, którzy po uruchomieniu świeżo zakupionego tabletu, zamiast efektownego interfejsu HTC Sense, zobaczą nudne i opatrzone białe belki, kolorowe ikony i pomarańczowe przyciski podstawowego Androida 2.2…
Dzięki za zdjęcie, Mateusz! :)
Jeśli i Wy znaleźliście śmieszny (bądź smutny) fakt, michałek lub zdjęcie dotyczące tabletów – wyślijcie je nam, a może zostać opublikowane w artykule z serii OBIEKTYWnie! :)