Październik był pierwszym miesiącem dostępności najnowszej generacji tabletofonu koreańskiego Samsunga w Polsce. Galaxy Note 3, bo o nim mowa, zadebiutował w naszym kraju pierwszego października w cenie 2999 złotych (teraz można go nabyć już za ok. 2600 złotych). Nieco wcześniej trafił na półki sklepowe w ważniejszych dla Samsunga krajach. Jakkolwiek by nie było, miesiąc dostępności modelu na świecie już minął. A wraz z nim przyszedł kolejny sukces koncernu.
Koreańskie media w postaci Hankooki cytują szefa Samsung Mobile, który miał powiedzieć, że producent w ciągu pierwszego miesiąca dostępności, sprzedał już pięć milionów sztuk Galaxy Note 3.
Jak przypomina redaktor GSMArena, Galaxy Note pierwszej generacji zajęło pięć miesięcy, by na rynek trafiło pięć milionów sztuk urządzenia. Z kolei Galaxy Note 2 w ciągu pierwszego miesiąca dostępności trafił do trzech milionów klientów końcowych (pięć milionów sprzedało się w dwa miesiące). W sumie, Samsung sprzedał już ponad 38 milionów obu generacji Galaxy Note.
Samsung Galaxy Note 3 okazuje się wielkim hitem i sugeruje, że rynek tabletfonów jest na dobrej drodze rozwoju. Ciekawe jak będzie się kształtował poziom sprzedaży modelu do końca bieżącego roku. I jaki procent wszystkich sprzedanych tabletofonów będą stanowiły Samsungi Galaxy Note, bo to – chyba się ze mną zgodzicie – bardzo interesująca kwestia.
Wyprzedzając Wasze ewentualne pytania – recenzja Samsunga Galaxy Note 3 pojawi się już niebawem. Aktualnie ostro go torturuję ;) Jeśli macie jakieś pytania – śmiało!