Raz na jakiś czas tak się zdarza, że systemy dużej instytucji padną. Tak też stało się w tym przypadku – tym razem z potężną awarią zmaga się bank PKO BP.
Awaria systemów banku PKO BP trwa od co najmniej godziny. Instytucja przyznała, że faktycznie boryka się z problemami natury technicznej:
https://www.facebook.com/PKOBankPolski/posts/2409585835730321?__tn__=-R
Klienci nie mogą zalogować się na swoje konta w bankowości internetowej – po kliknięciu przycisku „Zaloguj się”, ich oczom ukazuje się komunikat o następującej treści:
Trwają prace modernizacyjne
Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia.
lub:
Przerwa techniczna.
Przepraszamy, w tej chwili trwa przerwa techniczna. Spróbuj ponownie w późniejszym terminie.
Chociaż bank zapewnia, że karty płatnicze powinny działać prawidłowo, to wiele osób na Facebooku zgłasza, że nie mogło wyciągnąć pieniędzy z bankomatu ani zapłacić za zakupy w sklepie. Niektórzy klienci dają także znać, że nie mogli wypłacić pieniędzy nawet w kasie w oddziale.
Bank PKO BP stara się jak najszybciej usunąć awarię. Na infolinii podawana jest natomiast informacja, że może potrwać to nawet do trzech godzin.