To, że zarówno różnego rodzaju serwisy internetowe, firmy czy instytucje otwierają się na nowe drogi kontaktu z klientem nie jest już niczym nowym. Idąc tym trendem, Allegro postanowiło pojawić się na WhatsAppie i od niedawna pomoc w różnego rodzaju sprawach możemy uzyskać od obsługi właśnie poprzez ten komunikator.
Czasy, w których obsługa klienta była prowadzona jedynie poprzez kontakt telefoniczny czy w najlepszym razie drogą mailową odeszły do lamusa. Oczywiście, wciąż w większości przypadków możemy z takich sposobów korzystać, ale coraz większa ilość serwisów proponuje swoim klientom livechaty czy kontakt przez Messengera. Pojawienie się Allegro na WhatsAppie to w gruncie rzeczy tylko i wyłącznie odpowiedź na aktualne potrzeby klientów.
Otwieramy nowy kanał komunikacji z klientami i sprzedawcami przy pomocy wiadomości tekstowych bo widzimy, że są oni coraz aktywniejsi w zyskującej popularność aplikacji.(…) Chcemy być obecni nie tylko w z góry określonych przez nas kanałach, ale wchodzić w inne, naturalne dla naszych klientów i sprzedawców kanały komunikacji. W ciągu ostatnich 6 miesięcy liczba zgłoszeń obsłużonych przez Facebooka i inne miejsca w Internecie podwoiła się. – powiedział serwisowi wirtualnemedia.pl Jakub Kłoczewiak, customer experience director Allegro.
Na ten moment obsługa jest prowadzona poprzez wiadomości tekstowe. Przedstawiciel Allegro nie wyklucza jednak, że w przyszłości firma rozszerzy swoje usługi i wprowadzi również możliwość prowadzenia rozmów głosowych.
Jeżeli macie potrzebę skontaktowania się z Allegro, potrzebujecie jakiejkolwiek pomocy w związku z serwisem, łapcie numer – 573 449 254. Za jego pomocą, oczywiście poprzez WhatsAppa możecie zadać obsłudze nurtujące Was pytania. Administratorzy pomogą w bieżących zakupach i sprzedażach, poinformują o aktualnie prowadzonych promocjach i wyjaśnią ogólne zasady działania serwisu.
Źródło: wirtualnemedia.pl