Jeżeli jesteś klientem Orange i masz problemy z internetem mobilnym, to niestety nie jesteś sam. Operator boryka się z awarią sieci i mogą występować przerwy w dostępności usług.
Chociaż na oficjalnym profilu na Facebooku Orange pisze jedynie, że „mogą występować przejściowe trudności w korzystaniu z internetu mobilnego”, to w internecie można przeczytać, że niektórzy użytkownicy nie są w stanie też wykonywać lub odbierać połączeń głosowych i wiadomości – telefony umożliwiają jedynie połączenie z numerem alarmowym.
https://www.facebook.com/orangepolska/posts/1540241592662066
Jak wspomniałem, awaria nie dotyczy jednego, określonego obszaru – jest ogólnopolska. Brak możliwości korzystania czy to tylko z internetu mobilnego, czy jedynie z łączności LTE (kiedy normalnie w danym miejscu bez problemu da się to zrobić) lub też całkowite „uziemienie” telefonu zgłaszają użytkownicy z całego kraju.
Miejmy nadzieję, że Orange szybko upora się z awarią i klienci z powrotem będą mogli korzystać bez przeszkód ze swoich usług.
Źródło: Orange