T-Mobile opublikował właśnie sprawozdanie finansowe za pierwszy kwartał 2017 roku, z którego wynika, że sieć ma coraz więcej klientów abonamentowych. Sukcesywnie maleje z kolei ilość użytkowników, korzystających z ofert „na kartę”.
Na koniec marca 2017 roku T-Mobile obsługiwał łącznie 6,696 miliona osób, zobowiązanych umową abonamentową. To o 178 tysięcy więcej w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej (Q1 2016) oraz o 84 tysiące więcej niż w czwartym kwartale 2016 roku, kiedy było to 6,612 miliona.
Jeżeli zaś chodzi o osoby, korzystające z ofert „na kartę”, to ich w pierwszym kwartale 2017 roku operator miał 3,533 miliona. Jest to aż o 1,77 miliona mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej (w Q1 2016 T-Mobile posiadał 5,303 miliona kartowców) oraz 405 tysięcy mniej niż w czwartym kwartale 2016 roku (na koniec grudnia 2016 roku różowy obsługiwał 4,022 miliona pre-paidowców).
Jak podaje Główny Urząd Statystyczny, w pierwszym kwartale 2017 roku z ofert „na kartę” korzystało łącznie 19,2 miliona osób, czyli aż o 27,6% mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej (Q1 2016). Tak ogromny spadek tłumaczony jest jednak przede wszystkim faktem, iż od 25 lipca 2016 roku obowiązuje obowiązek rejestracji wszystkich kart SIM.
Łącznie na koniec marca 2017 roku T-Mobile miał 10,229 miliona klientów, czyli o 1,592 miliona mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej (wówczas było to 11,821 miliona użytkowników).
Źródło: informacja prasowa