Pierwszy Brand Store w Warszawie, Samsung otworzył 19 kwietnia 2013 roku. Koreańczycy zdecydowali się jednak powołać do „życia” kolejny, tego typu obiekt w stolicy. Oficjalną inaugurację jego działalności zaplanowano na 20 stycznia.
Drugi Samsung Brand Store mieścił się będzie w Centrum Handlowym Atrium Targówek, przy ul. Głębockiej 15. Powierzchnia sklepu wynosi 150 m² i – jak w każdym przypadku – znajdzie się na niej miejsce dla urządzeń z różnych segmentów (m.in. telewizorów, smartfonów, tabletów, smartwatchy, sprzętu audio) oraz akcesoriów doń dedykowanych.
Najnowszy Brand Store będzie nie tylko drugim w Warszawie, ale jednocześnie piętnastym w całej Polsce. Przy okazji jednak stolica dołączy do grona miast, w którym Samsung posiada dwa, tego typu obiekty. Aktualnie zaliczają się do niego Poznań (CH Posnania i Stary Browar), Łódź (Manufaktura i Port Łódź) oraz Wrocław (Magnolia, Bielany Wrocławskie).
Operatorem drugiego, warszawskiego Samsung Brand Store jest firma Iterra. Sklep będzie otwarty w tych samych godzinach, co całe centrum handlowe (poniedziałek-sobota 10:00-21:00, niedziela 10:00-20:00).
*Na zdjęciu wyróżniającym Samsung Brand Store w Warszawie w CH Arkadia
Źródło: Samsung, Atrium Targówek