ZTE, na CES 2017, postanowiło pochwalić się nie tylko Blade V8 Pro z podwójnym aparatem oraz Hawkeye z samoprzylepną obudową i możliwością nawigowania za pomocą oczu, ale również tym, że przez cały 2016 rok sprzedało na całym świecie około 100 milionów smartfonów.
Co prawda „około” to dość bezpieczne wyrażenie, ale na razie nie posądzajmy ZTE o zbytnie „naciąganie” rzeczywistości. Póki co, nie mamy bowiem „twardych” dowodów, czyli po prostu oficjalnych danych – musimy więc Chińczykom wierzyć na słowo.
A ci przekonują nas, że przez cały 2016 rok dostarczyli do rąk klientów około 100 milionów smartfonów. W porównaniu z poprzednim (2015) rokiem, w którym użytkownicy kupili ponad 56 milionów urządzeń, oznacza to wzrost sprzedaży o jakieś 75%. Dzięki temu, ZTE być może uda się nawet „wskoczyć” do TOP5 największych producentów na świecie w ujęciu całorocznym – jest to bowiem naprawdę świetny wynik.
"In 2016, we shipped approximately 100 million ZTE devices worldwide." – @clxala, on the growth we experienced this year. #ZTECES #CES2017 pic.twitter.com/ulAgjoYik8
— ZTE USA (@zteusa) January 5, 2017
Wzrost sprzedaży jest obserwowany na większości rynków. Chińczycy inwestują spore środki w kampanie sponsoringowe i reklamowe, co widać również w Polsce (Omenaa Mensah promuje u nas Blade V7 Lite). W dodatku wprowadzili do naszego kraju również flagowego Axon 7 i Axon 7 Mini – są to ciekawe propozycje w dość atrakcyjnych cenach. Producent dodaje do nich także pakiet VIP, który z pewnością niejednego klienta przekona do zakupu (zapewnia on bowiem rozszerzoną ochronę gwarancyjną, a takie „gratisy” przyciągają ludzi jak magnes).
*Na grafice wyróżniającej ZTE Small Fresh 4
Źródło: @ZTE_USA