Coraz więcej Polaków decyduje się na smartfon od Xiaomi

Według ABC Data, oficjalnego dystrybutora smartfonów Xiaomi w naszym kraju, notuje się coraz wyższe przychody ze sprzedaży urządzeń tego producenta. Dystrybutor podaje, że dynamika sprzedaży produktów tej marki wzrosła o 20%. Dane pochodzą z listopada bieżącego roku i porównywane są z wynikami sprzedaży z października.

Nie ma niestety danych, które by dotyczyły analogicznego okresu poprzedniego roku – w końcu produkty Xiaomi dostępne są u nas w oficjalnej dystrybucji od trzech miesięcy. Skalę popytu mogą pomóc unaocznić liczby z pierwszego kwartału 2016 roku. Wtedy ogólna sprzedaż smartfonów wzrosła o 7 procent. Łukasz Łyżwa, Dyrektor Produktowy Xiaomi w ABC Data szacuje, że ze względu na przedświąteczny czas zakupów, tej jesieni dynamika sprzedaży może wynosić ok. 10 procent.

Spośród smartfonów Xiaomi, które dostępne są za pośrednictwem ośmiu sklepów w Polsce, największą popularnością cieszą się modele z niższej i średniej półki cenowej (np. Xiaomi Redmi 3S i Redmi Note 3).

Coraz większe zainteresowanie Xiaomi nie jest zaskoczeniem. (…) W pierwszym kwartale 2017 roku, jako oficjalny przedstawiciel Xiaomi w Polsce, nie tylko poszerzymy dotychczasową ofertę smartfonów o kilka najnowszych modeli, ale też wprowadzimy produkty z innego segmentu m.in. wysokiej jakości słuchawki, smart band, a także popularny Mi BOX do inteligentnych telewizorów. Dzięki temu końcowi klienci będą mogli cieszyć się coraz pełniejszym ekosystemem, który intensywnie rozwija i oferuje nasz partner, Xiaomi
– Łukasz Łyżwa, ABC Data

Osiem podmiotów, które aktualnie sprzedaje smartfony Xiaomi w swoich sklepach to: oficjalny sklep na Allegro, Mall.pl, Morele.net, redcoon.pl, RTV Euro AGD, Vobis oraz x-kom.

 

zdjęcie tytułowe: z recenzji Xiaomi Redmi Note 3 Pro

źródło: materiały prasowe