Vivo i Oppo na naszych oczach wyrastają na prawdziwych gigantów, którzy już niedługo mogą na dobre zająć miejsca w TOP 5 największych producentów smartfonów na świecie (spychając z piedestału Lenovo i Xiaomi). Jest to możliwe dzięki temu, że zarówno jeden, jak i drugi wypuścił w ostatnim czasie na rynek prawdziwy bestseller (Oppo model R9, a Vivo X7), który mocno podbił sprzedaż każdego z nich.
Gdy Oppo R9 zadebiutował na sklepowych półkach, tylko w pierwszym dniu rozszedł się w ponad 180 tysiącach egzemplarzy. Do sprzedaży trafił teraz natomiast Vivo X7, który pod wieloma względami jest bardzo podobny do propozycji Oppo. Po niego ustawiły się jednak dużo dłuższe kolejki. Producent pochwalił się, że pierwszego dnia dostępności ich nowość trafiła do rąk ponad 250 tysięcy klientów!
Pod uwagę wzięto sprzedaż on-line oraz offline – w tym ostatnim przypadku zarówno w autoryzowanych sklepach, jak i w placówkach typu pop-up w 667 miastach w całych Chinach. Jak widać na powyższym zdjęciu, kolejki były naprawdę długie, a samo Vivo może mieć duże powody do radości, że udało mu się stworzyć obiekt pożądania dla setek tysięcy klientów.
Vivo X7 kosztuje 2498 juanów chińskich, czyli około 1550 złotych bez podatku. Dla porównania, za Oppo R9 w dniu premiery trzeba było zapłacić nieco więcej, bo 2799 juanów, czyli około 1750 złotych bez podatku. Cena tego ostatniego została jednak niedawno obniżona do 2499 juanów, ale jak widać nie pomogło to przekonać klientów do zakupu, skoro aż ponad ćwierć miliona poszła do sklepu po nowość od Vivo.
Z pełną specyfikacją Vivo X7 możecie zapoznać się w tym wpisie.
Źródło: GizmoChina