Nubia poszła w ślady Huawei i również postanowiła nawiązać współpracę ze światowej klasy piłkarzem. Właśnie ogłoszono oficjalnie, że Cristiano Ronaldo został ambasadorem marki-córki ZTE.
Co ciekawe, już kilka dni temu pojawił się przeciek, że portugalski piłkarz będzie twarzą Nubii. Nawiązywanie współpracy ze znanymi osobami jest powszechnym zjawiskiem i ma na celu przede wszystkim przyczynić się do zwiększenia sprzedaży. W zależności od „renomy” nazwiska, gaże mogą osiągać nawet siedmiocyfrowe kwoty (jak na przykład w przypadku Messiego, który jest globalnym ambasadorem Huawei), choć to i tak nie jest jeszcze górna granica.
Cristiano Ronaldo założył nawet oficjalny profil na chińskim portalu społecznościowym Weibo, gdzie zamieścił wpis o następującej treści (zwróćcie uwagę, że został on wysłany z zaprezentowanej niedawno Nubii Z11 Mini):
Cześć wszystkim! To wspaniałe mieć wsparcie z całego świata! To konto pozwoli mi być bliżej wszystkich tych, którzy wspierają mnie w Chinach. Mam nadzieję, że Wam się to spodoba i będziecie mnie tu śledzić. NI HAO, CHINA!
Nawiązanie współpracy z tak „dużym” nazwiskiem może oznaczać, że Nubia wkrótce „zawita” oficjalnie również na zagraniczne rynki. W końcu warto by było w jak największym stopniu „wykorzystać” fakt, że Cristiano Ronaldo, jeden z najbardziej rozpoznawalnych na świecie piłkarzy, jest jej ambasadorem.
Źródło: GizmoChina