Wczoraj w Warszawie odbyła się oficjalna polska premiera Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge. Nieco wcześniej informowaliśmy Was natomiast, że Samsung pochwalił się, że zainteresowanie klientów tegorocznymi flagowcami jest bardzo duże (chociaż nie wszędzie – wyjątek stanowiła rodzima Korea Południowa) i przewyższa nawet to, jakim cieszyły się Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge. Potwierdzają to informacje podane przez holenderski oddział producenta.
Okazuje się, że tylko w Europie liczba preorderów była aż o 250% większa niż w przypadku zeszłorocznych flagowców. Potwierdzono również, że klienci chętniej wybierali droższą wersję Edge – na Starym Kontynencie zdecydowało się na nią aż 61% wszystkich kupujących. Co ciekawe, ich zdaniem warto dołożyć, aby otrzymać w zamian większy i bardziej funkcjonalny wyświetlacz oraz pojemniejszy akumulator (3600 mAh – dop. autora).
Poniżej możecie przekonać się na własne oczy, jak dużą popularnością cieszyły się w dniu premiery Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge. Zdjęcia zrobiono przed i w jednym z holenderskich salonów T-Mobile. Jak widać, nie zabrakło również dodatkowych atrakcji – tu wskazanie na specjalne fotele, w których można było przetestować gogle Gear VR.
Te wpisy mogą Cię zainteresować:
- Bogaty pakiet korzyści Samsung Guard S7 – szczegółowe informacje
- Android zajmuje w Samsung Galaxy S7 aż 8GB!
- Samsung tłumaczy, dlaczego w Galaxy S7 powróciła obsługa kart microSD
- Przez trzy miesiące Samsung wyprodukuje łącznie ponad 17 milionów Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge
Źródło: Samsung Netherlands przez SamMobile