Jestem jedną z niewielu kobiet zajmujących się rynkiem urządzeń elektronicznych w Polsce. Z tego też powodu, gdy Motorola wypuściła na rynek damską wersję swojego nowego smart-zegarka, pomyślałam, że kto jak kto, ale akurat ja powinnam ją przetestować. I stało się – smartwatch Moto 360 drugiej generacji trafił do mnie do testów.
Jako że zdecydowana większość odbiorców Tabletowo to mężczyźni, do testów otrzymałam dwie wersje tego zegarka. Pierwszy przeznaczony jest dla pań – tarcza Rose Gold o średnicy 42 mm z piaskowym, skórzanym paskiem (co ciekawe, jest on nieco węższy niż pasek od wersji męskiej 42 mm, co możecie zobaczyć poniżej). Drugi model to wersja męska większa – ze srebrną tarczą o średnicy 46 mm z koniakowym, skórzanym paskiem. Warto pamiętać, że na rynku dostępna jest jeszcze wersja męska mniejsza (42 mm).
Jeśli chodzi o parametry, Moto 360 drugiej generacji oferuje ekran 1,37″ i 360×325 pikseli lub 1,56″ i 360×330 pikseli, akumulator o pojemności 300 lub 400 mAh, 4GB pamięci wewnętrznej, 512MB RAM, Snapdragona 400, WiFi, Bluetooth, czujnik pulsu i zestaw czujników. Całość działa oczywiście w oparciu o Android Wear.
Ceny Moto 360 drugiej generacji prezentują się następująco:
- Moto 360 z czarnym paskiem, czarną tarczą, 42 mm: 1299 złotych,
- Moto 360 z piaskowym paskiem, tarczą Rose Gold, 42 mm: 1349 złotych,
- Moto 360 z koniakowym paskiem, tarczą srebrną z czarnym tłem, 46 mm: 1499 złotych.
Z pytaniami zapraszam do komentarzy.