Debiut sprzedażowy iPada Pro zdaje się odwlekać w nieskończoność. Być może tym razem plotki w końcu okażą się prawdziwe i tablet trafi do sklepów już w połowie listopada.
Potencjalni klienci wciąż nie doczekali się możliwości kupienia najnowszego tabletu od Apple. iPad Pro, choć zaprezentowany na początku września, nadal pozostaje niedostępny. Wcześniej mówiło się, że sprzedaż urządzenia poprzez oficjalną stronę producenta rozpocznie się już pod koniec października, a pierwsze sztuki dotrą do klientów na początku listopada. Wtedy też iPad Pro miał trafić do sklepów Apple.
Jak wiadomo, tak się jednak nie stało. Teraz serwis źródłowy podaje, że według informacji od licznych źródeł, sprzedaż najnowszego tabletu oraz dedykowanych akcesoriów (czyli rysika i klawiatury) od giganta z Cupertino ruszy 11 listopada, zarówno przez jego oficjalną stronę, jak i w sklepach stacjonarnych. Na potwierdzenie dodano, że do 6 listopada ma się zakończyć szkolenie pracowników z obsługi i pomocy technicznej do iPada Pro.
Urządzenie powinno pojawić się w tym samym czasie również w naszym kraju, o czym świadczy informacja na polskiej stronie Apple.
Przypominam, że tablet oferowany będzie w 3 wersjach: 32 GB Wi-Fi (799 dolarów), 128 GB Wi-Fi (949 dolarów) i 128 GB LTE (1079 dolarów). Za dedykowane akcesoria trzeba dodatkowo dopłacić – 99 dolarów za rysik i 169 dolarów za klawiaturę. W Polsce cena tabletu ma startować z poziomu 3999 złotych, o czym informowaliśmy tutaj.